京成バス真間山下 12:40


 

一件目の撮影終了。
毎年撮影している家族で、今年は男の子が生まれた。
残念ながら赤ちゃんはあまり笑わなかったけど、撮影しながら2年前を思い出していた。
二歳だったお姉ちゃんは、僕が家に到着してチャイムを鳴らすと同時に泣き出したのだった。
機嫌が直るまでしばらく時間がかかった。
たいへんだった撮影のほうが思い出になっている。
 
 
Ichikawa, Chiba pref 12:40pm

Finished today’s first session.
I take pictures of this family every year. This year they have new son.
Unfortunately he didn’t smile well.
I remembered the photo session that his old sister was 2 years old.
At that time, she started to cry when I arrived and ringed the door bell.
Memories are remained, if the photo session is serious rather than being easy.